市盈率(PRICE TO EARNING RATIO):
每股市價(SHARE PRICE)除以每股營利(EARNING PER SHARE),代表以市價買入股票,多少年才可回本 ( 理論上,因不是全部營利均會用作派息 )。
一般而言,愈低愈好。 但高低的準則視行業不同,高增長行業較高,公用事業較低。
高低係用來量度你用幾多倍公司盈利去買...越高越貴..
市賬率(PRICE TO BOOKVALUE RATIO):
每股市價(SHARE PRICE)除以每股資產淨值(NET BOOKVALUE PER SHARE),代表每元帳面資產值的市價是多少。
一般而言,愈低愈好。 但高低的準則視行業不同。
高低係用來量度你用幾多倍公司賬面值去買...又係越高越貴
不過兩者都唔可以就咁用..一定要同同類型股份去比較先有意思。例如長實(0001.HK)唔可以同匯控(0005.HK)比市盈率,因兩者為唔同行業,風險、盈利性質都唔同。一定要同類先有用。
另外,以售樓為主要業務嘅地產股(唔係收租)同銀行股應用"市賬率"去睇,因兩者都以公司資產質素去製造盈利...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Felix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()